اولین ویژگی یک پوستر تبلیغاتی جلب توجه است. برای ایجاد توجه در مخاطبان، ابتدا از رنگ های خاص باید در طرح استفاده گردد. از این رو، از این پوستر با رنگ های کاملا شارپ میتوان برای آبمیوه فروشی ها، نوشیدنی های کارخانه ای مانند آبمیوه ها، نکتار، شربت و…. استفاده کرد.

32,000تومان

یک پوستر تبلیغاتی خوب بیش از هر ابزار گرافیکی و تبلیغاتی دیگری می تواند احساسات مخاطب را درگیر کند و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. اساس یک طراحی حرفه ای پوستر تبلیغاتی ایجاد ارتباط بین طرح گرافیکی، متن پیام و لوگوی شرکت است. هر چه این ارتباط قوی تر باشد پوستر اثرگذارتر و قوی تر می شود. در این پوستر کاملا نوشیدنی خنک و تابستانی مشخص است، رنگ های شفاف گویای تازگی و طراوت محصول هستند. رنگ پرتغال ها کاملا نارنجی و شاداب هستند ، از این رو مشتریان در روزهای گرم تابستان ترغیب به نوشیدن یک آبمیوه طبیعی و خنک میشوند. از این پوستر میتوان برای آبمیوه فروشی ها، نوشیدنی های کارخانه ای مانند آبمیوه ها، نکتار، شربت و…. استفاده کرد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.