كاتالوگ در واقع راهنمای كالا و كالانامه محسوب می شود و حاوی فهرست كالاهای تولیدی توسط یك موسسه و كارخانه است و می تواند حاوی معرفی مشاغل و موسسه های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی نیز باشد. در طراحی گرافیکی کاتالوگ ها اساسی ترین نکته این است که کاتالوگ باید تمایل خرید را در مخاطب افزایش دهد. این کاتالوگ که در 8 صفحه ارائه شده ، به صورت تا خورده و دو قسمتی ارائه میشود . تصاویر و متن به صورت درست در آن ترکیب بندی شده اند. رنگ زرد در کنار رنگ طوسی یک طرح جذاب را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است رنگ فونت شما با توجه به رنگ پس زمینه بایدمشکی یا سفید باشد تا خوانایی را از مخاطب نگیرد. همچنین بهتر است تصاویر به صورت کاملا باکیفیت انتخاب شوند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.