هدف از طراحی گرافیکی یک پوستر ارائه یک مطلب و پیام خاص است. از این طرح میتوان برای پوستر های آبمیوه فروشی ها، نوشیدنی های کارخانه ای مانند آبمیوه ها، نکتار، شربت و…. استفاده کرد.

40,000تومان

پوستر امکانی را فراهم می‌کند که از طریق آن می‌توانید پیامی را برای معرفی کسب‌وکار خود منتقل کنید و همچنین باعث جلب توجه مخاطبان به رویدادهای شرکت شود. مانند سایر روش‌های تبلیغاتی، استفاده از پوستر نیز برای فروش و عرضه بسیار روش مناسبی است. اساس یک طراحی حرفه ای پوستر تبلیغاتی ایجاد ارتباط بین طرح گرافیکی، متن پیام و لوگوی شرکت است. هر چه این ارتباط قوی تر باشد پوستر اثرگذارتر و قوی تر می شود. در این پوستر کاملا تازگی میوه ها مشخص است. ، برگ های تازه و سبز گویای تازگی و طراوت محصول هستند. رنگ ها و میوه های مختلف که در این پوستر بکار رفته اند کاملا شفاف و شاداب هستند ، این تصویر با استفاده از کادرهایی که برای جدا کردن میوه ها استفاده کرده یک طرح زیبا و در عین حال ساده را به نمایش گذاشته است. و میتوان چند میوه دیگر رانیر در این پوستر جای داد. از این پوستر میتوان برای آبمیوه فروشی ها، نوشیدنی های کارخانه ای مانند آبمیوه ها، نکتار، شربت و…. استفاده کرد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.